Hati Lelaki



Kalo sebelom ni awok penah buat entri pasei hati pompuan....
kali ni awok nak berceghite pasei hati lelaki pulakkk.....
awok tak jiwangg....
dan jiwang awok pun untuk mem awok jeee....

ghamei (ramai) yang kate hati lelaki ni keghaih (keras).....
dan sentiase akan keghaih (keras) sampei bile2....
itu kate oghang (orang)....
tapi kalo awok yang kate....

takde manenye hati lelaki ni keghaih (keras) sampei bile2....
kekadang tu lelaki ni sengaje nak tunjukkan yang die keghaih (keras)....
padehei itu ego die jee....
sentiase nak dipandang kunon die le yang jadi kate pemutuih (pemutus).....
kunon die le yang palen (paling) hebat.....
padeheiiiii.......

ye le....
lelaki ni kan ke pemimpin....
pemimpin ghumah tangge....
pemimpin keluarge....
pemimpin masyaghakat (masyarakat)....
dan seknike lagi pemimpin lee....

ye betoi....
hati lelaki ade yang kate keghaih macam besi....keghaih macam batu....
tapi kalo kome (yang pompuan le)......betoi caghenye (caranya.....
kome kene pandei membelei (membelai) lelaki ni....
kene pandei ngambik hati lelaki....
memang cayo (cair)lelaki tu komeee...

bagi yang udah berkawen pulakkk...
anak2 mudah membuat hati lelaki jadi lembot.....
jahat macam mane le pon lelaki tadi ....
dengan anak deme akan tewas....

P/S: ni pandangan sekupang awok jeee...
kome ade pandangan lain???? moh kite kongsiii

0 Response to "Hati Lelaki"

Post a Comment

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss