Tak Mesghe Pelanggan (mesra) Pelanggan IV


sebabkan soghang staff yang sombong nak mampoih.....ghosak name bank ni...

Kome ingat lagi ke kesah ni???
tak ingat ???
ni awok letak balik ceghite2 (cerita2) yang awei pasei (awal pasal) bende ni....

Kesah I
Kesah II
Kesah III

dan minggu lepaih (lepas) awok ade teghime surat(terima surat) permohonan mahap die ateh (atas) segale kesulitan yang berlaku...
dan awok setelah berbincnag dengan bos....
masih tak pueh (puas) hati dengan penjelasan die....
sebab daghi (dari) bunyi sughat (surat) nye masih tak mengakui kesilapan die...

dan seperti biase menyalahkan oghang (orang) lain...
hampeh betoii...
bos awok haghi (hari) ni menelipon balik Pengurus Cawangan berkenaan dengan hei (hal) ini....

tujuan bos awok menelipon bos die pun sekado nak bagitau....
pehak kami akan panjangkan ceghite (cerita)ke Ibupejabat CIMB dan di CC ke Bank Negara....
sebabnye udah terlalu banyak ayo muke (air muka) dibeghi (diberi) pade mamat tu....
tapi masih jugak tak beghubah (berubah)....

dan akhirnye tadi 'mamat tu' baghu (baru) je lepaih (lepas)kol bos awok....
mintak jangan dipanjangkan ceghite (cerita) ni ke KL....
mampoih hang leee.....<---ini awok yang cakap....
udah banyak kali peluang kite bagi...

dan dah masok 4 bulan masih tak setel jugakkk....
siap bulih kerek lagi dengan kami yeee....
podahhh....
takde mahap lagi dahhh....

baghu (baru) le die mintak sampei petang ni ....
die akan setelkan bende ni haghi (hari) ni jugak....
dan cek2 yang tersangkot disebabkan die akan diclearkan haghi (hari) ni jugakk...
dan awok seperti biase....
nakkan itam putih bukti bahawe cek2 tadi dah clear...
tapi mesti setel haghi(hari) ni jugakk...

kalo membawak ke besok....
maknenye sughat (surat) chenta ke Ibupejabt die dan Bank Negara udah sampei....
nasebb mike le labuuuu....

P/S: Tak rugi pun kalo tak sombong..... oghang (orang) suke lagi adele...

8 Responses to "Tak Mesghe Pelanggan (mesra) Pelanggan IV"

  1. betui tu yop! kalo mereka bebetul ikhlas bekerja, mmg awok sayang sgt le kat deme...tapi deme, tak pk cam tu..huhuu...

    ReplyDelete
  2. awok dah maleh nak bagi muke dahhh....lantak die le..... dah sampei je sugaht tu ke bank negara dengan hq deme...padnei2 le die jawabbb

    ReplyDelete
  3. awok dah maleh nak bagi muke dahhh....bos awok je yang baik sangat.....tunggu....tungguuu....die oghang kite tuuu..... oghang kite pun kalo menyusahkan......kene jugak ajo dieee

    ReplyDelete
  4. org mcm tu jenis bekerja utk dpt gaji je semata2..dia x pikir perasaan planggan,mcmmna nk jg pelanggan..elok pecat je ..huhu

    ReplyDelete
  5. kalo awok...dah lame dah awok buangg..... dahhhh

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss