Ayah Pin - The Return

MUKE DIE AWOK TAKNAK TAMPEI KESINI .... BUAT SEMAK JEEE

Ambik kome....
Ayah Pin dah buat comeback....
tak tau le back for good or back for the worst!!

kesahnye lepaih membace paper semalam....
heghan (hairan) betoi macam mane bulih die ni tak ditangkap lagii...

ape tinggi beno ke ilmu die ni???
sampei ke langit ke tujuh die pegi kome....

Angkasawan Negare tu pun tak sampei ke langit ketujuh....
si Ayah Pin ni bulih claim die udah sampei....
siap buat lawatan lagi ke Syurge dengan nerake....

awok sangat2 le berhaghap (berharap) pade pehak berkuase....
cepat2 le tangkap diee....
lagi lame die dok katduniye luo (dunia luar) ni...
makin haghu bighu (haru biru) le jadinye....

P/S: awok ayah kepade anak2 yang suke nengok tibi ceghite Upin & Ipin...

10 Responses to "Ayah Pin - The Return"

  1. hahaha...sebab ape ayah pin tak kene tangkap? bukan ke dia ade penyakit mental, so, takleh tangkap la kan...

    ReplyDelete
  2. kalo ade penyakit mental le patot kene tangkap ..... bagi masok hospital bahagie...bio die bahagie kat saneee....

    ReplyDelete
  3. Ayah pin blh ghaib laa..Ssh oo nk tngkap dia..klu nk tngkap dia jgak kena umpan gadis cantik..heheheh

    ReplyDelete
  4. ce kabo ke teman ne.. mane ayoh pin tu.. teman nok belabun sikit ngan die.. teman sampei ke langit ke 20 pun idok ngabo kat oghang..

    ReplyDelete
  5. ayah pin tu kawan baik pemimpin umno kot hehehe....

    ReplyDelete
  6. mane kamu tau nakei????? kamu geng dengan die yeeee????

    ReplyDelete
  7. CHor......
    uiiiiii mike lagi handei ghopenye....udah sampei ke langit ke 20..... errr...tapi awok tau ade tujuh lapih (lapis) je...

    ReplyDelete
  8. KM.....
    heheheh....awok no komenn..... kang deme kate rasis....errr..rasis ke kalo kate macam ni???

    ReplyDelete
  9. ayah pin tu nak kena wacccca ngan jackie chan le tu.. ;p jackie chan pon tak pernah ke langit bebetoi.. tektik filem sajork hehehe

    ReplyDelete
  10. uiiiii....ganeh cik Dni niii.....
    jangan mike nak wacca ayah pin....die dulu pulak yang wacca mikeee....haaa....baghu beghakeiii

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss