RM 10 je???



Kekeke....ngekek awok dengo bile ade yang bagi alasan ....
ok ape ghokok naik sampei RM10....
yang cakap ni peghokok (perokok)tegar......

deme setuju dengan kenaikan baghu (baru) ni ...
bukan hape....
bukannye sebab ghokok ni membahayekan kesihatan....
bukan sebab ghokok bulih sebabkan oghang (orang) lain mendeghite (menderita) sama....

tapi alasan deme.....
bagoih ghokok naik sampei RM10 ni....
sebabnye mudah le nak bagi duit....
tak payah le ade duit2 syiling ni.....

tak payah le beghat2 (berat2) poket seluo deme dahhh.....
tak susah nak mencaghi (mencari) duit pecah nak membayo duit ghokok (rokok) .....
dahhh......

cehhh..... bulih pulak macam tuuu......

P/S: naseb baek awok tak meghokok

10 Responses to "RM 10 je???"

  1. uiskkk...
    nak wat cmana diorang berduit kan. tak pe le kena penyakit pon leh bayo perubatan... kita tak yah ikut cara mereka.. jangan merokok. kang dni babap :D

    ReplyDelete
  2. macam cik Dini kite cakap lee....lantakkan deme tuuu...duit deme... naseb abek le awok ni tak meghokok .....kalo tak dah kene dini babap!!!

    ReplyDelete
  3. Teman ghiso yop, kumpulan yang meghokok ni ghamei yang telah berdaftar dengan SPR.

    ReplyDelete
  4. ishhhape susahnye.....udah dapat nanti..... tarbiah le pelan2..... senang jeee

    ReplyDelete
  5. yg dilarang tu org lagik nak buat...kan..kan..Merokok tidak merbahayakan kesihatan, sure ramai tak merokok, hehe..ye ke? lajuuu la yop D08 merokok ye dak?

    ReplyDelete
  6. agak2 kalo udah sampei RM15 sekotak deme meghokok lagi tak???....meghokok lagi.....kite ap lagi smapei le jadi RM50 sekotak...amacam??

    ReplyDelete
  7. errrr....saye...saye....errr...tak ....errr......ngegeegegegge

    ReplyDelete
  8. sebab cik eMMe cakap pasei laju meghokok tu leee..... awok no komennnn

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss