Kisah Bank - Final

sempena menyahut seruan Bulan Bahasa Kebangsaan.....
sehingga akhir bulan Oktober 2010 ...
penulis akan menggunakan Bahasa Malaysia Standard dan terskema sekali yang pernah digunakan penulis....
harap maklum....



Ingat lagi dengan kisah Pegawai Bank yang tidak mesra pelanggan yang penulis ceritakan sebelum ini???
Kalau tak ingat ....
tidak mengapa....
klik je yang dibawah ni...

Tak Mesghe Pelanggan
Tak Mesghe Pelanggan II
Tak Mesghe Pelanggan III
Tak Mesghe Pelanggan IV

dan kesudahannya....
kisah ini akan ditutup dengan rasminya disini....
tiada lagi belas kasihan dan taolak menolak lagi....
pejabat penulis telah mengemukakan aduan rasmi kepada Bank Negara Malaysia untuk tindakan lanjut.....

8 Responses to "Kisah Bank - Final"

  1. lapor kan je kepada Bank Negara, selesai~

    ReplyDelete
  2. bulih.....bulih...... tulong anto ke bank negara sekali laa

    ReplyDelete
  3. aku saloh ghumoh ka nih...assalamualaikum.. oghang kelumpo kome hihihi...

    ReplyDelete
  4. ghumoh tu dah betoi CHor.....tapi tuan die yang tak beghape betoi.....tapi sampei 31/10 je CHor.....saboooo

    ReplyDelete
  5. tahniah yeop... nanti kabo kan apakah hasil nya dr laporan ke Bank Negara tu yer..

    ReplyDelete
  6. Insyallah KakYOng....
    nak tunggu ni pun lame jugak gahsenye nii

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss