sehingga akhir bulan Oktober 2010 ...
penulis akan menggunakan Bahasa Malaysia Standard dan terskema sekali yang pernah digunakan penulis....
harap maklum....
Ingat lagi dengan kisah Pegawai Bank yang tidak mesra pelanggan yang penulis ceritakan sebelum ini???
Kalau tak ingat ....
tidak mengapa....
klik je yang dibawah ni...
Tak Mesghe Pelanggan
Tak Mesghe Pelanggan II
Tak Mesghe Pelanggan III
Tak Mesghe Pelanggan IV
dan kesudahannya....
kisah ini akan ditutup dengan rasminya disini....
tiada lagi belas kasihan dan taolak menolak lagi....
pejabat penulis telah mengemukakan aduan rasmi kepada Bank Negara Malaysia untuk tindakan lanjut.....
lapor kan je kepada Bank Negara, selesai~
ReplyDeletedah buat dahhh.....nasib le dieee
ReplyDeletedni nak tolong laporkan meh3
ReplyDeletebulih.....bulih...... tulong anto ke bank negara sekali laa
ReplyDeleteaku saloh ghumoh ka nih...assalamualaikum.. oghang kelumpo kome hihihi...
ReplyDeleteghumoh tu dah betoi CHor.....tapi tuan die yang tak beghape betoi.....tapi sampei 31/10 je CHor.....saboooo
ReplyDeletetahniah yeop... nanti kabo kan apakah hasil nya dr laporan ke Bank Negara tu yer..
ReplyDeleteInsyallah KakYOng....
ReplyDeletenak tunggu ni pun lame jugak gahsenye nii