Apa??? Minyak Naik Harga???




Haaa.....terkejut kome.....
tajuk ni sesuwei (sesuai) dibuat bile Bajet 2011 dah dibentang petang nanti....

tapi ape pandangan kome...
kalo betoile bende ni jadi???
naik pulak RM0.30???

kekekek....ni spekulasi je ni....
mintaknye janganle naik lagi.....
baghu (baru) je naik haghi tu (haritu)....

P/S : Pendek jeee...

16 Responses to "Apa??? Minyak Naik Harga???"

  1. kalu harga minyak dinaikkan , jawapannya untuk penyelarasan, kalu harga air dinaikkan ......

    ReplyDelete
  2. yang kene tanggong...rakyat jugakkk...camne tu???

    ReplyDelete
  3. leh papa cennih, alamatnye, kurang la aktiviti merempit, dok umah sudah...

    ReplyDelete
  4. aik??? cik eMMe pun meghempit jugakkk???

    ReplyDelete
  5. kalo naik lagi tak dapat dni beli proton inspira sobss

    ReplyDelete
  6. igtkan btoi2...hehe..kalu naik alamatnya rakyat naik bingung la..huhu

    ReplyDelete
  7. menghempit roda 4 le, hehehehe....

    ReplyDelete
  8. besyukur kome...harga minyak kite lebih murah bebanding amerika, singapura, england, perancis blablabla.. sedangkan gaji kite lebih tinggi daripada uganda, ghana, indonesi dan negara2 miskin yg lainnye.. jgn bandingkn ngan negara pengeluar minyok yak..

    ReplyDelete
  9. cik Dni...sempat lagi kalo simpan duit niii.....kekekkeek.... tapi minyak sekali beli...... kete pulak sebulan sekali je jalan

    ReplyDelete
  10. cik Kalamhati....
    tapi tak mustahil bende ni bakei berlaku......kite tunggu je

    ReplyDelete
  11. cik eMMe....
    kalo naik kete deme tak panggei meghempit......... deme panggei...panggei ...panggei apenye...

    ReplyDelete
  12. CHor,,,,
    uuuiiiii...bersyukor sangat,,,,,,maklomler kite bukan pengeluo minyak.....

    ReplyDelete
  13. ohhh tidakkkkkk angah keje jauhh ooo berulang dari kajang ke d' sara tidakkkkk

    ReplyDelete
  14. belom lagi angah...baghu spekulasi je tuuu

    ReplyDelete
  15. Salam,
    Huh! terkojut eden nengok tajuk entri ni...siap latah bagai.
    Huihhhh, kalau minyak naik rega lain, kayuh beskal je la gaya nnyeee

    ReplyDelete
  16. rileks...cik/EN anyss...
    name pun spekulasiii.......tapi sekaghang kite udah tau kan???kan???..... naik basikei pun bagoih jugakkk...keluo peloh...sehat

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss