Penyakit Biasa Datang Balik




Adoilaaa.....
udah lame penyakit awok ni tak datang.....
bile sesekali die datangg....
habeh berchenta ghasenye (habis... bercinta rasanya)...

hapah (takda satupun - kira ni peringkat teruk le ni) satu keghoje (kerja) pon tak bulih buat...
padehei (padahal) awok udah buat list keghoje2 (kerja2) dalam tangan yang kene setelkan....
ngape (kenapa)le penyakit awok ni datang mase yang tak sesuei (sesuai) ni???

awok udah plan....
kalo bulih nak habehkan semue sebelom petang ni.....
baghu (baru) bulih goyang kaki sikit.....
ini kalo udah ghope (rupa) ni....
jangankan petang ni....
petang besok pun tak tentu lagiii....

arghhh....
pedulikan le penyakit awok tuuu....
macam mane pun teghuk (teruk) nye situasi awok mase ni....
keghoje (kerja) tetap kene buat....
awok kene pakse dighi (diri) awok....
jangan dilayan sangat penyakit yang datang tuuu.....

P/S: errr....penyakit awok tu .....penyakit ghamei oghang (ramai orang) Malaysia ....penyakit Maleh (Malas)....hehehe

6 Responses to "Penyakit Biasa Datang Balik"

  1. M sebab baru pas pekene nasi lemak, berattt rasenye mata nih..
    tapi saya mesti tanamkan tekad utk segar n ceria di pagi yg indah ini, cewah! amik semangat awok skit yop..

    ReplyDelete
  2. ehhh...same le pulakkk.....dah pekena nasi lemak & teh taghik... lagi hebat gahse M nye niii...adoiilaaaa

    ReplyDelete
  3. semue oghang ade ni cik Dini.....tengok pade lame mane penyakitni bulih semboh....kalo lame nak semboh ...memang masalah laaaa

    ReplyDelete
  4. oghang ghajin tahap gile pun sesekali die malah yeop uiii... errr...teman tahap.???

    ReplyDelete
  5. kekekeke......mike tahap gile khinjir le CHor..... kekeke

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss