Kemalangan Ngeri di Tol Simpang Ampat di Youtube


Tulong gune otak

Hmmmm....
nampak sangat le oghang (orang) Malaysia ni tak sensitip....
video klip kemalangan ngeri di Tol Simpang Ampat sekaghang (sekarang) bulih kome tonton di Youtube....

kamon (come on) laaa.....
pade yang aplodkan (upload) ke youtube tuuu....
kome ghase (rasa) ke ape yang dialami oleh keluarga mangsa kemalangan ni???
ade kome pikir kan pasei bende ni mase aplod (upload)ke Youtube???

tolong le sensitip sikit....
kalo la bende ni berlaku pade famili kome....
ape peghasaan (perasaan) kome???

tulong le taghik (tarik) balik klip ni.....
tak paedahnye kome letak kat Youtube....
kalo sekadar kome nak sughuh (suruh) oghang (orang) ghamei (ramai) amik iktibar daghi (dari) kemalangan ni.....
baik kome mintak dekat JKJR.....(Jabatan Keselamatan Jalan Raya)....
deme beghatuih2 (beratus2) kali lagi banyak klip2 yang sensitip....

P/S: si pengaplod ke Youtube.com tu.....agaknye le kalo yang eksiden tu adik beghadik kome, kome letak ke kat Youtube???

16 Responses to "Kemalangan Ngeri di Tol Simpang Ampat di Youtube"

  1. sabo yop! awok pun tak sampai hati nak upload tgk gambar2 ngeri kemalangan...tak sanggup tgk, sebab kite nak jadi insan yg perihatin...
    kalo kite ditempat mereka, camner lak perasaanya..same la fikir n renungkan...

    ReplyDelete
  2. dni tak boleh tengok video gtu sebab dni fobia darah.hu

    ReplyDelete
  3. deme yang aplod tu memang tengin..... tak terpikir ke deme pegahsaan kelaurga mangsa???....

    ReplyDelete
  4. cik Dni....
    tak payah tengok ....
    lagipulak macam mengaibkan keluarga mangsa jeee

    ReplyDelete
  5. deme nak sensasi chorrr. kunon kalo deme aplod ogang cakap waaaa, dia ni ade kat tempat kejadian la. gitu la lebih koghang kut.

    ReplyDelete
  6. sapa la yang sanggup tengok tu memang kejam la...ambik kesempatan atas kesedihan orang lain

    ReplyDelete
  7. TK pun cm dni gak..
    takut darah..
    jd mmg x nengok la ytube tu..
    takziah buat kluarga mangsa..

    ReplyDelete
  8. tak taulah yop.. aku pun setuju ngan kome... tapi setiap benda yg masuk internet... gambar ke ... video ke... mmg akan selama lamanya ada.... bila dah tersebar... habislah..

    ReplyDelete
  9. kelisa samudera....
    itu le paseinye..... nakkan glemer....peghasaan oghang lain tak dihigho...... tak baik le camtu...... mane le sifat sensitip deme ni....awok bukan le sughuh deme jadi sensitip yang lembik.....means....peka

    ReplyDelete
  10. suzzsuzie....
    takde akei....dan kalo ade pun jenih yang letak kat lutot

    ReplyDelete
  11. nakei...
    ceh muke je ganehhh....tapi penakotttt

    ReplyDelete
  12. toyolkiut....
    errr biase toyol tak takot daghah kan??? ooo sebab mike kiut...... kekeke

    ReplyDelete
  13. Encik Gorilla@abg joni...
    errrmmmm...inile payah nye....benda dah kemane2 ateh internet.....soghang buat...yg lenlain kopi pes je leee

    ReplyDelete
  14. awok sampei arini xtgk pun mana2 vid eksiden tu yopp...
    tiap kali nk nengok je xjadi..ntah la nape...

    hmm dengor kata h'way tu berantu ye yop?

    ReplyDelete
  15. kalo ikot dalam paper macam tu le katenye...... tapi ntahle..... faktor2 lain pun kene ambik kighe jugakkk..... macam pemandu letih ato ngantok pun bulih jadi punce......


    P/S: tak payah tengok le Yong...... kesian je pade keluarge manse...

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss