Rokok naik Harga!!!



Uishhhh....beghite tergempo haghi ni....
Rokok naik rege (harga)7 kupang!!!....
memang tahap oghang kaye le sape yang hisap rokok beli sendighi sekaghang (sendiri sekarang) ni...

maunye tak kaye.....
udah RM10 sekotak....
memang kaye......

err....yang kaki rokok takde nak komen ape2 ke???
kalo awok le....
udah rege nye RM10....
kome ghentikan (berhentilah) meghokok (merokok)tu ....

takde pekdahnye (faedahnya) pun...
datang sengsare pade dighi kome dan oghang (orang) lain je...
kesannye memang le tak nampak sekaghang (sekarang)....
tapi bile kesannye udah ade....
meghane (merana) kome....

lepaih ni pasei ghokok (rokok) pun oghang (orang) bulih bergaduh ni......
maunye tak gaduh.....
jatuh RM0.50 sebatang....
tapi kalo beli kat kedei yang juei kighe (kira) batang (salah bende ni kalo buat)....
mau dekat 8 - 9 kupang sebatang kome...

P/S: beghentile meghokok kome....

6 Responses to "Rokok naik Harga!!!"

  1. kalo yg hadkor tu payah nak behenti nyee...... sanggop beli....tuuu ...deme tak kesah pun kalo mahei

    ReplyDelete
  2. baguih sesgt le tuu rege rokok naik !!

    jgn jadi mcm indon,rege rokok murah bebenor...yg rosaknye org islam jugak...ini salah satu agenda yahudi yop oi...depa buat rokok,depa x hisap.nk kasi bangsa lain jadi lembap

    ReplyDelete
  3. naseb baek le awok memang tak isap ghorok.......jadi pade sape2 yg isap ghokok tu....beghenti lee.....bende bukan elok pun....

    ReplyDelete
  4. nasib baiklah aku tak hisp rokok....

    ReplyDelete
  5. cehhhh.....ENcik GOrilla....gambo tu tunjok hape????

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss