Pagi Sabtu




Waaahhhh...semangat awok datang ....
selalu berblogwalking dalam dunie blog.....
kali ni awok nak berjogging betoi2....
di alam nyate.....

pagi ni awok udah ade kat Semanggoi....
anak2 tak bangun lagiii......
kalo ikut bapak bapak mentue ni...
kompom pegi makan ghoti canei (roti canai)....

takpele ....
bio die pegi soghang (sorang) je le......
awok udah bertekad nak berjogging jugak pagi ni....
ape nak jadi....jadi lee...

arghhhh....persetankan tilam yang empok tuuu....
argghhhh.... pedulikan bantei yang lembot tu....
isshhh....kalo diikut kan hati ni ...
kompem hanyutttt nii....

dah...dahhh.... moh kite berjoging....
blog lupe sekejap...

P/S: bukan hape ....dah ghiso peghut (risau perut) ke depan.... hehehe

8 Responses to "Pagi Sabtu"

  1. dni jarang senam sebab kawasan rumah dni banyak berlaku eksiden. dni rasa takut nak keluar rumah.. apatah lagi nak joging. huuu... kena pegi taman baru boleh joging ... bestnya hirup udara segar ;)

    ReplyDelete
  2. elok berjogging.. mula kan dr umur muda..
    en ayah, hmm.. usah ckp le.. perut memang dah jln ke depan, sampai anak2 ckp.. ade baby ke dlm ni ayah..? hahhaa

    ReplyDelete
  3. ahakss...ati sng...perut pun ke depann....:p

    awok pun ujung2 minggu ni tingin juge nk jenjalan area taiping , takpun bagan serai jer..bese dgr tak cendol Hazar yg sedappp tu ?
    adeh dah terlior teman ;p

    ReplyDelete
  4. pah jogging makan ghoti canai yak..

    ReplyDelete
  5. cik Dni ..
    yang penting berjogingtempat yang ghamei oghang....bahaye kalo temapt sunyi...... baik berjage daghi terkene

    ReplyDelete
  6. Kakyong....
    awok pun sebab tu le yang ghiso....takut cepat semput jee.....peghut beso tapi stamina ok takpee.....

    ReplyDelete
  7. Yong.Ummi Hanie....
    cendolHazar??? awok tak penah dengo lagiii...tapi macam nak kene caghi ni....sebabnye oghang Penang bulih tau ni...tak bulih jadiii

    ReplyDelete
  8. Chor...kalo makan ghoti canei..... memang tak payah joging le ghope tuu....kalori udah terbako....tambah balik...silap lagi banyak daghi sebelom niii

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss