Mengantuk Tahap Cipan




Mengantoknye komeee!!!!...
disebabkan semalam awok idak bulih nak tido semalam....
terkebe2 (terkebil2) awok semalam sampei le pukoi 4 pagi....
itupon terkejot2 tidonyee....

dan haseynye (hasilnya) pagi ni....
mate awok ni udah ghase macam digam2.....
ghase nak tutop je niii....
lepaih (lepas) tu kelabu semacam je niii....

mole le (mula la) awok nak buat rancangan jahat niii...
nak megholoh (tido).....
kene caghi tempat mane yang menaghek (menarik) ni.....
awok tak mau ade yang peghasan (perasan) awok takde kat tempat......

jom komeeeeeeeeeee!!!!!!

P/S: dapat sejam pun jadilaaaaaaaa

4 Responses to "Mengantuk Tahap Cipan"

  1. same le kite dni....tapi tak dapat2 jugak tempat menaghek nak baghingggg

    ReplyDelete
  2. Cipan maghoh sebab name die yang idok bedose dikaitkan di sini.. Sabo ye cipan..

    ReplyDelete
  3. niat awok nak mempopulerkan cipan...itu yang awok letak name diee...... ghasenye die tak maghah tuuu

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss