Ke Kolumpo Lagi

Gambo Kolumpo??? kome nak gambo ape lagi??? kate dah jemu dengan Kolumpo

Awok macam pembace2 blog awok semue tau...
awok palen (paling) tak gemo (gemar) kalo diaghahkan (diarahkan) ke Kolumpo.....
tapi disebabkan keghoje (kerja) awok pegi le jugakkk....
dalam keterpaksaan awok ke Kolumpo....

sebenonye nak mengabokan awok ke Kolumpo haghi (hari) ni....
dan awok berhaghap (berharap) sesangat le keghoje (kerja)awok disane dipermudahkan...
tak payah le ade dakwe dakwi lagiii....
puhhhh kanan.....
puh kighi (kiri).....

awok akan cube caghi (cari) jalan nak post entri baghu (baru) awok ....
sepanjang awok di Kolumpo nanti.....

Kolumpo.......Awok cabo mikeeeeeeeeeeeeeeee

10 Responses to "Ke Kolumpo Lagi"

  1. Selamat Dtg ke KL...brape hari kat KL? KL kat area mane? hahaha...byk lak soalan..huhuu...

    ReplyDelete
  2. selama ke kolumpo tau... moga selamat pergi dan pulang ;)

    ReplyDelete
  3. bes ape gi KL.. ade awek seksi2 tepi jln, bau asap keta yg sedap, ade eksiden tepi jln, ade anjing mati kne lggar, bla bla bla... bes2

    ReplyDelete
  4. awok kalo ke Kolumpo pun cik eMMe....area PWTC je....sbb HQ kat sane...... dan biasenye sekejap jeee......dalam sehaghi

    ReplyDelete
  5. cik Dni...
    ahakksss...terhaghu nyeee....... Insyallah...

    ReplyDelete
  6. ceh Hanibi....
    sume bende tukat Ipoh pun udah ade..... yang takde jalan jem teghuk jeee......itu yang best kat Ipoh niiii.... hehehe

    ReplyDelete
  7. udoh tugeh nk wat camane ye yop..

    slmt bertugeh ! ;)

    ReplyDelete
  8. dengan ghiyaknye Yong Ummi Hanie...
    awok mengisytiharkan bahawesenye awok tak jadi ke Kolumpooooooooo

    ReplyDelete
  9. kekekeek.....sesekali tak jadi pegi Kolumpo...memang best leee

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss