Tak Mesghe Pelanggan (mesra) Pelanggan III



kat bawah ni kesah sebelomnyee....

Tak Mesghe Pelanggan I

Tak Mesghe Pelanggan II

Kompom ingat tak ceghite2 awok pasei Pegawei Bank yang kerek beno tu???
alaaa....... yang berlagak macam die punye bank tuuu.....

kesahnye....Haghi Jumaat lepaih....
die kol ke opis awok....
itupun lepaih (lepas) awok telepon die tanyekan status problem tu....
hampeh betoi.....
lepaih (lepas) die janji nak setelkan bende ni dalam 2 - 3 haghi.....

die kol....
tapi nak nak bercakap dengan awok...
takpe...takpe....
die nak bercakap dengan bos awok....

ghopenye (rupanya) bende tu tak setel lagii....
mamat tu betoi nak kene le....
sebabkan deme....
opis awok udah kene penalti dalam bil.....

die janji benda ni bulih di claim daghi (dari) bank....
dan awok nakkan bende ni hitam putih....
takde hitam putih....
anggaple sekado pemanih (pemanis) mulot je tuuu...

ok...takpe.....bos awok bagi lagi mase sampei Rabu ni.....
baik beno le bos awok ni.....
dan kalo Rabu ni tak setel....
cukop le....full stop!!...

takde lagi dahhh...

P/S: awok Melayu....mamat tu pun Melayu....ate susah sangat ke nak berbudi bahase??

6 Responses to "Tak Mesghe Pelanggan (mesra) Pelanggan III"

  1. salam yop,

    Seleseikan caghe bebaik, jangan nyelap, jangan meto tak tentu kekighe, sabo, ape lebih pede sabo.

    ReplyDelete
  2. apa masalah mamat tu sampai tak leh nak setel hal ni... bukan isu besor pun... ish2... tukor bank ler jawabnye...

    ReplyDelete
  3. itule apseinye.....senang je udah salah...ngaku salah je....mudahhh...takde le gantong2 sampei camni punye lame....
    ishh...naseb baek le awok bukan bos...kalo takkk....awok canteh die dahhh

    ReplyDelete
  4. Yop tinuj ...errr junit ke???
    awok bukan hape...selame ni awok elok beghunding dengan deme......tapi dibuatnye halei balei je.....bile udah jatoh salah deme....deme salahkan opis awok lagiii....terbako lee....ini udah dikumpoi lame........dah sampei mase keluo semuenyee...

    ReplyDelete
  5. memang beng lain banyak CHor...tapi bos awok ni nak jugak beng tuuu....adoi laa.....tapi awok peghonah diskas dengan bos deme....ok jee...tang anak buah pulak yg banyak songehhh

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss