Hadiah dari Turki

sempena menyahut seruan Bulan Bahasa Kebangsaan.....
sehingga akhir bulan Oktober 2010 ...
penulis akan menggunakan Bahasa Malaysia Standard dan terskema sekali yang pernah digunakan penulis....
harap maklum....



Oppsss....
Penulis bukan dapat hadiah dari 'Giveaway' yang disertai....
tapi dari tuan rumah yang sudi memberi hadiah kerana penulis berjaya mencecah ke nombor 50 lawatan ke blog beliau....

hadiah diterima pada hari Khamis yang lepas.....
dan special hadiah yang penuls terima....
bekas kecil dari Turki yang dihiasi dengan manik-manik kecil dengan kaca buatan tangan.....



haaa....
panjang nama hadiah yang penulis dapat ni....
dan terima kasih pada tuan punya blog MohKembara....
Moh Kembara

dan penulis berterima kasih kepada Kak Halima @ empunya blog Moh Kembara....
kerana ini kali kedua hadiah diterima dari beliau....
yang pertama gelang tangan mutiara dari Sabah untuk isteri penulis yang baru bersalin....

Kalau blogger-blogger lain berkenan hendak mengetahui lebih lanjut berkenaan dengan empunya blog MohKembara....
silakan melawat blog beliau yang mesra blogger....

terima kasih sekali lagi Kak Halima....

16 Responses to "Hadiah dari Turki"

  1. waah hadiah dari jauh tu...hehe tahniah!

    ReplyDelete
  2. Salam Yob Shahril,
    sama-sama Yob! Jangan buat bekas abu rokok mende tu yer...He he guro jer!

    ReplyDelete
  3. mike dgn awok mesre takde dibagi hadioh punnnn......heheheheheh...

    ReplyDelete
  4. tq....tq....hadiah GA je yang tak penah ghase lagi niii

    ReplyDelete
  5. waahhh..berbaloi-baloii...yop ni byk blog juge jd top visitor ye?kat blog awok pun mike juge...tp awok belum jnji nk bagi ape2...ada nnti baru awok kabor2kan ye...

    pasal citer bulan kat blog awok tu..ape yg mike x paham ek?awok pun xreti nk explain mcmmane lg..heee

    ReplyDelete
  6. jangan ghiso Kak Halima....sebabnye awok tak meghokok.....selamat le bekaih tuuu...

    ReplyDelete
  7. sabo cik eMMe....ade...ade......mane blog yang awok selalu pegi tu awok nak bagi 'sesuatu' pade tuan tanah blog tu...... ghase terhutang budi pade deme termasuk mike leee

    ReplyDelete
  8. taktau nak pilih nnt yop, ramei benor yg mesra dgn mike...awok tak diberi hadiah pun takpe,,,sa je nyakat yob...hihihih....

    ReplyDelete
  9. Yong Ummi Hanie...
    saje awok ngusik mike je....
    awok tau le itu mike dengan abangnye tengah nyembangg.....hehehe

    ReplyDelete
  10. alaaahhh...cik eMMe....kalo bagi soghang botoi kicap pun dah ok kot???

    ReplyDelete
  11. tq...tq...kene tengok tuan dia jugak kot......

    ReplyDelete
  12. Bulan Bahasa... errr... Oleh kerana saudara telah menerima sebuah hadiah yang begitu indah...maka, di sini saya ingin merakamkan sekalung tahniah yang ikhlas yang terbit dari sanubari kudus ini. Bahawa, hadiah itu lambang ingatan yang amat bermakna untuk saudara. Namun begitu, terdapat sedikit kecelaruan jiwa pada saya ini... uiiii.. hat aku menghacun nih..!!! hihihi...

    ReplyDelete
  13. kekekeke....sementaghe je ni CHor,.....masuk bulan november nanti....awok balik pade asei.....tersekse jiwe rage awok ni.....

    ReplyDelete
  14. cess... dah 2 kali yer dpt hadiah dr kak limah.. kakyong baru dpt sekali.. baru dpt semalam.. tak up n3 pun lagi

    comel bekas tu....

    ReplyDelete
  15. heheheh......yang 1st tu sebab mem bersalin.....kalo kakyong nak dapt jugakkk...kakyong kene le mengandong dulu....hehhehee

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss