Bila Mengantuk + Malas = ?

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ


Macam yang kome semue tau...
awok mengantok sesangat niii....
tapi tk jugak bulih tidooo....
adoiilaaaaa.....

nak dijadikan cantek lagi ceghite (cerita) ni....
disebabkan tahap kemengantukan yang tinggi....
otometik maleh (malas) awok pun datang.....
itu yang awok agak selow (slow) berblog haghi (hari)niii....

yang jenjalan blog oghang (orang) pagi tadi tu....
sebab ingatkan bulih la dapat tido sekejap....
tapi awok masih lagi dalam mode berjage!....
sape2 yang ade petue macam mane nak lelap mate kejap....
tulong2 le bagitau kat awokk.....

P/S : oghang (orang) kate dapat tido sekejap tapi berkualiti lagi bagoih (bagus) daghi (dari) tido lame tapi takde kualiti...

4 Responses to "Bila Mengantuk + Malas = ?"

  1. tapi awok ni kalo dpat tido takde maunye sekejap...

    ReplyDelete
  2. tido lame abgi mendapatkan kuantiti dan kualiti... betui ni yeop.. tak caye... tanye teman hihihi

    ReplyDelete
  3. percayeeee....sebab pade awok....kuantiti dengan kualiti kene seighing....baghu le sekhufu...... kalo tak tak belen tu CHorrrr

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss