Iklan Jangan Merokok (Rokok dan yasin)



Patotnye Oghang (orang) Malsysia kene buat macam ni ghamei2 (ramai2)....
baghu (baru) le peghokok (perokok) goyang....
tapi kalo tak goyang jugakkk...
memang hati batu leeee....

8 Responses to "Iklan Jangan Merokok (Rokok dan yasin)"

  1. satu soklan yg xterjawab di kpala awok sampai skrg...

    nape kerajaan x haramkn terus pengeluaran rokok??

    ReplyDelete
  2. satu soklan yg xterjawab di kpala awok sampai skrg...

    nape kerajaan x haramkn terus pengeluaran rokok??

    ReplyDelete
  3. macam mane nak dihaghamkan Yong...... cukei dapat daghi hasei ghokok ni besooo....... lagi naik rege....lagi banyak le tex yg gomen dapat!!,,,

    ReplyDelete
  4. tapi tu la.. selagi dijual, selagi tu orang tetap merokok.. pelik kan... tak kasi merokok tapi jual... macam orang kata... makan racun tak leh tapi duk hidang racun. isk3

    ReplyDelete
  5. macam awok cakap tadi leee..... sebabnye tax yang dipungut gomen.... dan kempen2 yang dibuat tunjukkan kunon gomen ade bagi kesedaran pade semue...... tapi semue tu wayang jeeee

    ReplyDelete
  6. penghisap rokok tegar ni dgr org baca yasin pun tak memberi makna...grr

    ReplyDelete
  7. penghisap rokok tegar ni dgr org baca yasin pun tak memberi makna...grr

    ReplyDelete
  8. takde deme heghan punye leee....ni naik rege RM10 pun deme ok jeee...

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss