Bogel II

GAMBO??? TAKDE!!!!

Kekadang heghan (hairan) betoi dengan bebudak sekaghang (sekarang) ni ye....
mudah beno deme bergambo bukan2 ....
lepaih (lepas) tu save dalam henpon....
yang bestnye lagi save dalam laptop ato (atau)PC deme....

bile bende ato (atau) gambo (gambar) ni udah tersebo (tersebar) mule le ghunsing (runsing)......
takot identiti terbongkar....
takot semue oghang (orang) tahu....

ade yang nangkap gambo tu sekado seghonok2 (sekadar seronok2) je...
awok tak paham (faham)....
seghonok (seronok) ke tangkap gambo bogei ato sepaghuh bogei(bogel atau separuh bogel sendiri)???
ade jugak yang sebab nak bagi pade boipren (boyfriend) deme.....
adoilaaa......
mughahnye rege dighi (murahnye harga diri) kome ye???!

mudah sangat buat bende2 yang bukan2 yang akhirnye makan dighi kome.....
adik2.....
sebelom adik2 nak buat bende2 yang bukan2 tu....
ingatle pade mak bapak adik2 semue....
mane deme nak letak muke bile udah jadi bende2 macam tu???
ape adik2 ingat oghang (orang) kampong adik2 takde PC??? takde internet???

pikir dulu sebelom menyesei (menyesal)....

P/S: mintak dijauhkan bende ni daghi berlaku pade keluarge kite..... iiisshhhh...kalo ye pun nak bolen jugakkk...kawen leee cepat2....

0 Response to "Bogel II"

Post a Comment

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss