Huishhh...huishhh.....

D_08

Setelah beghehat (berehat) sekejap dalam duniye blog niii....
akhirnye awok tak bulih nipu (tipu)...
niat dihati sebenonye tak nak bukak blog atopon (ataupun) berentri baghu (baru)....
sekejap jeee....

awok memang tak bulih nak tinggei lame2.....
kekekek.....
tinggei sekejap pun libang libu (macam tak senang dudok laa) ghasenye (rasanya)kome oiii....

tapi bukan itu ceghitenye (ceritanya).....
sebenonye....
awok baghu (baru) terpeghasan (terperasan)....
dekat blog sharinginfoz ......
Encik Sharinginfoz kite ade buat entri pasei blog awok ......
dekat sini ceghitenye (ceritanya) Segmen Kenali Blogger

kekekeke.....
ghase (rasa)nak tergelak pun ade....
maklomle....
awok kecik je dalam duniye (dunia) blog ni kome....
dan elmu (ilmu) awok ni kalo dibandingkan denan kome2 yang dah lame .....
awok ni secipot jee.....secoit pun idak kome....

kekekeke.....
lagi satu.....bile awok macekan (baca) komen2 dekat entri tu....
ghase (rasa) macam power pulak....
padehei (padahal) takde apepun......
kekekek.....D_08 ni takde le hebat mane pun....
setakat bergebang...berlabon dengan kome yee.... itu D_08 bagoih (bagus)....

tapi ....
awok hargai dengan entri yang encik Sharingonfoz buat tu...
teghime (terima) kasih bebanyak.....
dan ini secaghe (secara)tidak langsong menaikkan kadar kunjongan ke blog awok yang 'itam' ini...... kekekeke....

Teghime (terima) Kasih sekali lagi....
pade yang sudi berkunjong....
awok hargai kunjongan kome....
same ade melalui komen kome....
atopon sekadar blogwalking.....

teghime (terima) kasih....


Yang Benar
D_08....

Pecah Kace Pecah Gelaih (gelas)....
Sudah bace haghap balaih (harap balas)....

Pecah Kace Pecah Tong...
Sudah Bace Haghap (harap) Gantong.....

heheheh..... awok ghase (rasa) macam nak buat GA le kome....
sekadar penghargaan yan tak sebeghape daghi (seberapa dari) awok....
kome tungguuuuu.......

P/S: huishhh...huissshhh....bunyi awok nahan (menahan) kembang kempih (kempis) hidong awok menahan bangge....kekekek

8 Responses to "Huishhh...huishhh....."

  1. hehe.. sharingfoz memang rajin review :) tahniah tau!

    ReplyDelete
  2. tahniah,..
    dah ade yg review blog D_08...
    tak lama lagi femes la mike,,,

    ReplyDelete
  3. kuikuikuikui...
    takde manenye femes kakyong oiii....dengan blog yang itam legam ni..... sembang pun meghapu je pulak tuuu..... kekekek

    ReplyDelete
  4. huhuhuhu...tahnioh le D uiii...huhuhu.. teman nok riview sendighi la camni..nyamar name oghang lain..huhuhu.. tedesok ni..huhuhu...uhuk23x...selogho je kome!!! hihihi... D_08..bravo108x..tepukan padu dan berirama utkmu..hihihi

    ReplyDelete
  5. idea bagoih niii......awok pun gahse macam nak buat jugak nii....hehehehe

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss