Piala Malaysia 2010 - Game # 6



Besok kome.....
game terakhir peghingkat (peringkat) kumpulan Piala Malaysia 2010...
dengan Selangor & Negeri Sembilan dah kompem ke peghingkat (peringkat) suku akhir....
tinggei 6 lagi tempat yang bakei (bakal) diisi nanti.....

seperti biase awok menyeghu (menyeru) kome2 yang ghumah (rumah) berdekatan dengan Stadium agar ke stadiummmm...
moh kome seghebu (serbuu)....

jaduei (jadual) game besokkk

Negeri Sembilan vs Selangor PKNS Stadium Tuanku Abdul Rahman, Paroi,
PLUS FC vs Kelantan Stadium MBPJ, Kelana Jaya
Pahang vs Sabah Stadium Darul Makmur, Kuantan
Kuala Lumpur vs Terengganu Stadium Bolasepak Kuala Lumpur, Cheras
Kedah vs ATM Stadium Darul Aman, Alor Setar
Perak vs Johor FC Stadium Perak, Ipoh
T-Team vs Felda United FC Stadium Sultan Ismail Nasiruddin Shah
Perlis vs Selangor Stadium Utama Negeri, Kangar

semue game setat pukoi 8.45 malam.....alahai kome tiket takde le mahei mane punnn.....macam stadium Perak ...baghu (baru)le RM8.....sekughang2(sekurang2nya) kome dapat le tulong bayo gaji player ....

moh komeee.....
Kumpulan C game mesti seghonok....
sebabnye tige team tengah bersaing...
Johor FC
Perak
Kedah

P/S: Moh komeeee

10 Responses to "Piala Malaysia 2010 - Game # 6"

  1. alaaa...3 team je ke?
    ape pun tahniah la yea...
    kepada penyokong setia team Perak, turun padang skali la, asyik dok kat tepi stadium je, heheheh...

    ReplyDelete
  2. eeerrr......cik eMMe....
    yang 3 tim tu daghi kumpulan C....
    yang layak daghi KUmpulan C cume 2 tim jeee.....

    yang belen lagi 6 tu daghi 3 lagi kumpulannn......

    ReplyDelete
  3. me tak minat bola :p tp kalau team negeri me main, me tgk ajer :p

    ReplyDelete
  4. tak kisah la dari team mane pun... janji Perak tersenarai...tapi jgn bile kalah baling mercun ekk...tak sesuai tau!

    ReplyDelete
  5. tu nakk mengate kelantan le tuuu....cik eMMe.......

    ReplyDelete
  6. uiiiisshhh....awok terhaghu ...otai blog menjengah ke blog awok yang kecik ni jeee...
    tq...tqq..tqqqq

    P/S: mem awok akhirnye terminat jugak bola...setelah berkawen dengan wokk...

    ReplyDelete
  7. uish...tak sebut...mike yg sebut, hahaha....shhhh...

    ReplyDelete
  8. cik abang dni minat bola.. dni langsung tak penah tengok bola... dni dah gtau beliauu.. nanti dia tengok bola dni bloging ehehehe

    ReplyDelete
  9. cik eMMe....
    kalo tak akte pun ghamei dah tauuu.....kekeke

    ReplyDelete
  10. cik Dni...
    jaghang le jumpe lelaki tak layan bola.....ishhh.....jaghang sanagt laaa

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss