Liverpool FC



Sesekali awok buat entri pasei tim EPL yang awok sokong......
udah lame awok sokong tim ni.....
tapi makin lame awok sokong....
makin layu le pulak jadi tim ni....

nak kate material takde langsong.....
ade je player...
walopon suam2 kuku....
adoilaaa....

streka (striker) pun mandol (Indon gune mandul untuk tumpul)pulak tuu...
tambah pulak semalam kena dengan Black.......pool.....bukan Blakcburn Rovers.......
2 - 1 kome.......
main dekat Anfield...tempat sendighi tuuu
ape taktikal le pakcik Roy ni gune.....

adoilaa....
dah nak menanah telinga awok ni....
kengkawan yang sokong tim setan meghah (merah) asik dok perli awok jee....
tapi takpe...duniaaa je semue niii....hehehe

kome tunggu le sampei mase Liverpool naik balik....

P/S: no 3 daghi bawah tu kome...... uhukkk

6 Responses to "Liverpool FC"

  1. no3 dari bawah.. ala kejap je tu... tapi kena menang la kan eheheh
    kuman "tak bahagia.." Entry

    ReplyDelete
  2. mintaknye macam tu lee....tapi payah nak cakap le ....ahaksss

    ReplyDelete
  3. awok sokong chicago bulls. errrrr, chicago bulls tangga berapa BPL?

    ReplyDelete
  4. nampok mohong nye......kalo sokong chicago bulls....mane mike tau BPL....awok sebut EPL..... haaa.....kan dah kantoii...

    ReplyDelete
  5. Glory glory man united... ehehehe... united pon asyik kalah... seri... kalah ... seri... hmmm..

    ReplyDelete
  6. top 10 lagi takpe....ni udah top 3 daghi belakangg.....masak leee.......

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss