Bayi dilekat pada dinding

Tebako hati awok bile bace ceghite (cerita) ni kat Harian Metro haghi ni....
artikel ni kat sini ---> Harian Metro

walopon kes ni berlaku di luo negare....
tapi sebagei (sebagai) maknusie yang ade akei (akal)....
yang bulih lagi berpikir secaghe (secara) waras....
tak sepatotnye perkaghe (perkara) bangang macam ni berlaku....

Budak tu baghu beghumo (berumur) 22 bulan @ setahun 10 bulan......
ape le yang die tahu.....
dibeghitekan (diberitakan) jugak tujuan mak budak ni dengan boipren die....
sekado nak berseghonok (berseronok)jee....

alasan dan sebab nak berseghonok (berseronok) yang paling tengin dan bangang peghonah (pernah) awok dengo....
walopon deme tengah khayei (khayal) akibat terlebih minom ....
agak2 le pun nak berseghonok ....

patot deme2 tu Polis buat same macam yang deme buat dekat budak tuuu....
bio deme ghase sendighi (rasa sendiri)....
macam mane azabnye budak tu kene....
budoh punye mak diee....

P/S : Mak yang palen budoh dan bangang serte tengin yang pernah awok bace....selain mak Adik Umairah Syafika yang dideghe (didera) sampei mati tuu

12 Responses to "Bayi dilekat pada dinding"

  1. Emosi beno ni yeop...udoh tahap nyelap tu hihihi...tengok teman ni.. sejokkkk (cool) je...hhihi

    ReplyDelete
  2. dowang ni dah ilang akal la
    tak berakal akal cam 'cow'
    grrrr...geram laa...kalo tak nak baby tu bg la kat mE...huh! dowang ni senang/pandai buat anak, tapi tak reti jaga...geram le berapi dah keluar kat tinge...

    ReplyDelete
  3. Aku setuju... aku setuju... Patutnya dua-dua tu kena ikat kat pokok yg banyak kerengga...


    Baru la padan muka deme...

    ReplyDelete
  4. oghang takde akei macam tu le...Cik Yan

    ReplyDelete
  5. tu le Encik Gorilla....sepatutnye buat macam tu ...baghu deme tauu

    ReplyDelete
  6. Cik eMMe....
    bile akei letak kat lutut macam tu le....anak jadi bahan hiburan camtu....tengin betoi mak dieee.,

    ReplyDelete
  7. Chor....
    awok bukan bulih dengo budak2 kene bende2 yg bukan2 macam tu CHor...mmg otometik jadi emosi..... ishhh.

    ReplyDelete
  8. itu dah lebih daghi tahap teghuk dah tuu...itu dah tahap bangang.....

    ReplyDelete
  9. x senonoh pangai mak bapak tu

    elok le kena penjara kasi peringatan sket

    ReplyDelete
  10. mak die memang takde akei......yang boipren die udah tengin...diikutnye jadi tengin sekali...camtu leee

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss